Πέμπτη 6 Ιανουαρίου 2022

ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ - ΞΑΝΑ

Δυο λόγια μόνο, αφού όλα τα άλλα λόγια μου δεν φαίνεται να σε έπεισαν.

Με ρώτησες πώς θα ένιωθα αν τελικά έκανες το εμβόλιο, όπως σε συμβούλεψα, και είχες κάποια σοβαρή παρενέργεια. Και σου απάντησα ότι δεν θα είχα κανένα απολύτως πρόβλημα - γιατί κατανοώ απολύτως τι σημαίνει ρίσκο. Γνωρίζω, και σου το είπα, ότι και το εμβόλιο ενέχει ένα ρίσκο - απειροελάχιστο σε σχέση με το τεράστιο ρίσκο της ασθένειας. Γνωρίζω, και σου το είπα, ότι ενδέχεται να έχεις κάποια παρενέργεια - αντιμετωπίσιμη, όπως σου εξήγησε και ο γιατρός σου. Γνωρίζω ότι επιλογή χωρίς καθόλου ρίσκο, δεν υπάρχει. Και γνωρίζοντας αυτά, σε παρότρυνα και σε παροτρύνω ακόμη να κάνεις το εμβόλιο.

Δεν πείθεσαι.

Δεν το αποφασίζεις.

Χρονοτριβείς, καθυστερείς.

Είναι δικαίωμά σου και είναι σεβαστό.

Είμαι αναγκασμένη να το δεχτώ όσο κι αν με θλίβει.

Και θέλω τώρα εγώ με τη σειρά μου να σε φέρω στην αντίστοιχη θέση που με έφερες εσύ. Αλλά εγώ δεν θα σε ρωτήσω πώς θα νιώσεις αν τελικά αρρωστήσεις, χωρίς να έχεις εμβολιαστεί, και αν έχεις κάποια σοβαρή επιπλοκή. Επειδή δυστυχώς ξέρω πολύ καλά πώς θα νιώσεις και πώς θα νιώσω κι εγώ. Και το απεύχομαι, αλλά δεν ελπίζω πλέον ότι θα το αποφύγεις. Η νέα μετάλλαξη είναι εξαιρετικά μεταδοτική, η διασπορά είναι τεράστια, ακόμη κι αν έκλεινες σήμερα ραντεβού για εμβόλιο - που προφανώς δεν θα το κάνεις - ακόμη κι έτσι δεν θα προλάβεις να εμβολιαστείς πλήρως και να είσαι ασφαλής εγκαίρως. Είναι λοιπόν πάρα πολύ πιθανό πλέον, για να μην πω βέβαιο, ότι θα νοσήσεις.

Και αν τελικά νοσήσεις, όταν νοσήσεις, θέλω να ξέρεις ότι θα είμαι δίπλα σου.

Θέλω να νιώθεις ότι είμαι παρούσα για εσένα ό,τι κι αν επιλέγεις, ό,τι κι αν συμβεί. Εξίσου παρούσα, χωρίς όρους, χωρίς κρίσεις και επικρίσεις. Απλώς παρούσα. Θέλω να νιώθεις μαζί μου σιγουριά και ασφάλεια, ζεστασιά και αγκαλιά μονάχα, τίποτε άλλο. Θέλω να ξέρεις ότι θα είμαι εκεί. Και θέλω να το μάθω αμέσως μόλις με χρειαστείς για να είμαι δίπλα σου.

Αυτό μόνο, τίποτε άλλο.

Σ' αγαπώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: