Παρασκευή 21 Μαρτίου 2008

ΕΑΡΙΝΗ ΙΣΗΜΕΡΙΑ

Σας το μεταφέρω όπως μου το έστειλε

σήμερα το πρωί μια καλή φίλη





Ανοιξιάτικη βροχή

κάτω από τα κλαδιά

κρυστάλλινο ρυάκι.

Ματσούο Μπασό (1644-1694)


Ανοιξιάτικη βροχή

ομπρέλα και πανωφόρι

προχωρούν συζητώντας.

Γιόσα Μπουσόν (1716-1783)


Ανοιξιάτικη βροχή

το κοριτσάκι μαθαίνει

χορό τη γάτα.

Κομπαγιάσι Ίσσα (1763-1827)


Μία η ώρα βρέχει

δύο η ώρα ουράνιο τόξο

τρεις η ώρα κερασιές.

Κουμπόντα (1881-1924)


Αν δεν υπήρχαν πράγματα

σαν τα άνθη κερασιάς

σ’ αυτόν τον κόσμο,

πόσο ατάραχες θα ήταν

οι καρδιές μας την άνοιξη!

Αριγουάρα Νο Ναριχίρα (825-880)


Σκότος και φως μια στιγμιαία ισορροπία

έαρ και βροχή

εαρινή ισημερία.



Καλή άνοιξη συνταξιδιώτες!!

1 σχόλιο:

drakator είπε...

Μέσα από το γραφείο βλέπω έξω τη βροχή που μου δείχνεις.
Kάποιος άλλος εγώ περπατά εκεί έξω.
Kοιτά το φως στο γραφείο και θυμάται κάτι που ξέχασε.
Έχω γίνει μούσκεμα, ας έπαιρνα την ομπρέλα μου.

drakator (1964-2964)